نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

اولین پیروزی خارج از خانه «توس مسیر» مقابل قهرمان فصل گذشته بدمینتون ایران

  • کد خبر: ۱۳۵۶۹۴
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
اولین پیروزی خارج از خانه «توس مسیر» مقابل قهرمان فصل گذشته بدمینتون ایران
تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در بازی ای نزدیک و خارج از خانه موفق به شکست آکادمی بدمینتون کرمان شد.

به گزارش شهرآرانیوز،پسران بدمینتون باز مشهد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بدمینتون ایران به مصاف تیم آکادمی بدمینتون کرمان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

توس مسیر با ترکیب محمد زرچی، سینا سالاری، جواد غریب، امیر بیانی و سهیل اشجعی به مصاف شاگردان حسام ایرانمنش رفتند و توانستند همانند بازی دور رفت این تیم را مغلوب سازند.

محمد زرچی در بازی انفرادی و سینا سالاری و سهیل اشجعی در بازی دو نفره نتیجه را واگذار کردند. اما سینا سالاری، امیر بیانی و بازی دونفره جواد غریب و محمد زرچی موفق شدند بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

توس مسیر با این پیروزی، نخستین برد خارج از خانه خود را کسب کرد و در جایگاه پنجم جدول رده بندی و بالاتر از نمایندگان کرمان و سمنان قرار گرفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که داوری ضعیف و جهت دار این بازی، کار را برای بازیکنان مشهدی سخت کرده بود.

گفتنی است ادامه رقابت های لیگ برتر بدمینتون آقایان با وقفه ای یک ماهه از دی ماه ادامه می یابد و توس مسیر در هفته دهم این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->